PATRONAT DE LA FUNDACIO PEDRO PONS

El Patronat es l’òrgan de govern, representació, administració i decisió de la FUNDACIÓ.
Ha de vetllar pel compliment de la finalitat fundacional, la realitat de la dotació i la destinació a favor dels beneficiaris dels fruits, de les rendes i dels béns dels que disposa aquesta.

La Composició del Patronat de la FUNDACIO és la següent:

President

• Dr. Dídac Ramírez i Sarrió. Rector de la Universitat de Barcelona

Vicepresident 1r.

• Sr. Salvador Alemany Mas.  President del Consell Social de la UB

Vicepresident 2n.

• Dr. Josep A. Plana Castellví Vicerector encarregat del grup UB

Vicepresident 3r.

• Dr. Francesc Cardellach López. Degà de la Facultat de Medicina de la UB

Vocals

• Dr. Gaspar Roselló Nicolau. Vicerector Política Acadèmica  UB
  • Sr. Jordi Codina Sans. Gerent de la UB